نام و نام خانوادگی | محل اشتغال فعلی | رشته و گرایش تحصیلی | آخرین مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک تحصیلی |
---|---|---|---|---|
بهاره براتي | دانشگاه شهركرد | هنر- نقاشی | كارشناسي ارشد | دانشگاه تهران |
مريم قاسمي | دانشگاه شهركرد | صنايع دستي | كارشناسي ارشد | دانشگاه تهران |
احسان زارعي | دانشگاه شهركرد | گرافيك | كارشناسي ارشد | دانشگاه شاهد ايران |
زهرا قاسمي | - | صنايع دستي | كارشناسي ارشد | - |
مهدي احمدي | - | صنايع دستي | كارشناسي | - |
نام و نام خانوادگی | محل اشتغال فعلی | رشته و گرایش تحصیلی | آخرین مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک تحصیلی |
---|
در دوره ی معاصر مشکلات شهرها فقط در ازدیاد جمعیت، ترافیک، گرانی، اقتصاد و نا به سامانی های زیست محیطی و ... خلاصه نمی شود؛ بلکه انواع ناهنجاری های رفتاری، مشکلات اجتماعی و فشارهای روحی و روانی ناشی از سیمای ناخوشایند بصری نیز خود دلایل کافی برای افزایش مسائل زندگی مدرن شهری و تنگ تر شدن عرصه بر جامعه ی امروزی است. به یقین آرامشی که از نمای مناسب محیط کار و زندگی و تحصیل در پی استفاده ی صحیح از مبلمان شهری حاصل می شود، بی تأثیر در زندگی شهروند امروزی نخواهد بود؛ به گونه ای که گاهی این احساس، خستگی را از انسانِ خسته از کار و تلاش و هیاهوی روزانه گرفته و با آرامشی پایدار، انگیزه ادامه تلاش را به وی ارزانی می کند. با نگرشی اقتصادی و سودمندانه به این مقوله، نتیجه ای به دست می آید که گاهی بسیاری از طراحان مبلمان شهری، و فضا، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، درصدد به وجود آوردن سیمایی از محیط هستند که آن ها را به سود بیش تر برساند، و کم تر به جزئیات و نیازهای روانی،اجتماعی جامعه توجه دارند. دانشگاه به عنوان مکانی جهت تحصیل علم و دانش با مخاطبان خاص (دانشجویان و مدرسان)نیازمند نوعی طراحی تعاملگرا است تا شکل و نوع طراحی فضا و المانهای تعبیه شده در آن به نحوی کارامد محرک مناسبی جهت ایجاد انگیزه، توجه به ایتم خاص(در اینجا تفکرو اندیشه)، لذت بخشی از طریق حظ بصری، باشند. آنچه این طرح قصد دارد مطمح نظر قرار دهد طراحی و ساخت یک المان مناسب با مقولۀ پژوهش است که علاوه بر ایجاد حظ بصری در مخاطبان خاص خود بتواند به خوبی کارکرد کارامد خود در انتقال مفاهیم را به عهده بگیرد.
سازه متناسب با ميدان پژوهش دانشگاه ساخته شده و نصب گرديد
فایل | |
---|---|
فایل 1 | research/af75a63cd77546b4e9e616981b347798.pdf |