| نام و نام خانوادگی | محل اشتغال فعلی | رشته و گرایش تحصیلی | آخرین مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک تحصیلی |
|---|---|---|---|---|
| رحیم ابراهیمی | دانشگاه شهرکرد | مکانیک و انرژی | دکتری | دانشگاه ولانسین- فرانسه |
| نام و نام خانوادگی | محل اشتغال فعلی | رشته و گرایش تحصیلی | آخرین مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک تحصیلی |
|---|
نظر به اینکه قبل از طراحی یک موتور احتراق داخلی انتخاب چرخه برای طراحی آن لازم و ضروری است، انتخاب بهترین چرخه مورد توجه بیشتر محققان قرار گرفته است. برای موتورهای احتراق داخلی 9 چرخه ترمودینامیکی (1- چرخه کلاسیک اتو 2- چرخه کلاسیک دیزل 3- چرخه کلاسیک دوگانه 4- چرخه میلر-اتو 5- چرخه میلر-دیزل 6-چرخه میلر-دوگانه 7- چرخه اتکینسون-اتو 8-چرخه اتکینسون-دیزل 9- چرخه اتکینسون-دوگانه) را میتوان در نظر گرفت. مقایسه همه چرخه ها با هم با لحاظ عوامل بازگشت ناپذیر و محدود کننده برای انتخاب بهترین تا کنون انجام نگرفته است. بنابراین هدف این طرح مقایسه همه این 9 چرخه است.
مقاله مستخرج :A new comparative study on performance of engine cycles under maximum thermal efficiency condition
| فایل | |
|---|---|
| فایل 1 | research/4d3b4655c749205654115d741bd858e6.doc |