| نام و نام خانوادگی | محل اشتغال فعلی | رشته و گرایش تحصیلی | آخرین مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک تحصیلی |
|---|---|---|---|---|
| حمیرا فروزنده | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد | - | کارشناسی | - |
| معصومه علیدوستی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد | - | کارشناسی ارشد | - |
| مهرنوش اعتمادان | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد | - | - | - |
| پرستو یارمحمدی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد | بهداشت | کارشناسی ارشد | - |
| فاطمه رفیعی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد | زبان انگلیسی | کارشناسی ارشد | - |
| نام و نام خانوادگی | محل اشتغال فعلی | رشته و گرایش تحصیلی | آخرین مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک تحصیلی |
|---|
استفاده از توانايي هاي بالقوه منابع انساني براي هر سازماني مزيتي بزرگ به شمار مي رود . توانمند سازي روش نويني براي بقاي سازمانهاي پيشرو در محيط رقابتي و فرايند قدرت بخشيدن به افراد است و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در ادارات مختلف برای نیل به این هدف است و از طرفی بررسی رضایت گیرندگان خدمات همیشه از سوی ارائه دهندگان خدمت مورد توجه بوده است در این مطالعه با هدف تعیین میزان رضایت مندی کارکنان اداری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کارگاههای توانمند سازی برگزار شده در سال1391 طراحی گردید. میانگین تعداد کارگاههایی که پرسنل در سال گذشته شرکت نموده اند 50/3 کارگاه می باشد که کمترین تعداد 1 و بیشترین تعداد 24 کارگاه می باشد. 8/24% پرسنل بیشتر کارگاههای عمومی و 6/68% پرسنل بیشترکارگاههای تخصصی را مفید دانسته اند. در این مطالعه بین سن و میزان رضایت از کارگاههای برگزار شده رابطه معنادار ضعیفی وجود داشت. به طوریکه با افزایش سن پرسنل، رضایت آنها از کارگاههای برگزار شده اندکی افزایش می یابد. مردان رضایت بالاتری از کارگاههای برگزار شده نسبت به زنان داشتند. همچنین در افراد مجرد میزان رضایت از کارگاههای برگزار شده بالاتر گزارش شد. میزان رضایت از کارگاه های برگزار شده در نیروهای قراردادی بیشتر از نیروهای رسمی بود .یافته های این مطالعه نشان داد از مهمترین اهداف پرسنل به منظور شرکت در کارگاههای آموزشی به ترتیب افزایش اطلاعات، تکمیل ساعات آموزشی و کسب امتیاز بازآموزی می باشد. میزان رضایت پرسنل از کارگاههای برگزار شده در ابعاد مختلف در حد قابل قبولی بوده و بیشترین میزان رضایت پرسنل در بعد مکان برگزاری کارگاه و کمترین میزان رضایت پرسنل در بعد نحوه صدور گواهی بوده است. همچنین میزان رضایت پرسنل از امکانات موجود در حد قابل قبولی بوده است و بیشترین رضایت پرسنل از فضای برگزاری کارگاه ها و کمترین رضایت آنها از برخی امکانات از جمله تعداد کامپیوتر مورد نیاز بوده است. رضایت شغلی کارکنان نقش مهمی در موفقیت سازمان دارد، لذا بکارگیری یک برنامه جامع از طرف مدیران درجهت بهبود توانمندی کارکنان که با رضایتمندی کارکنان مرتبط باشد، ضروری بنظر می رسد. در اين راستا، بهتر است كه مديران سازمانها با برنامه ريزي و برپايي كارگاه هاي اثربخش با استفاده از اساتيد مجرب و ايجاد شرايط و فضاي مطلوب براي كارگاه ها، در افزايش دانش و مهارت پرسنل گام بردارند.
میانگین تعداد کارگاههایی که پرسنل در سال گذشته شرکت نموده اند 50/3 کارگاه می باشد که کمترین تعداد 1 و بیشترین تعداد 24 کارگاه می باشد. 8/24% پرسنل بیشتر کارگاههای عمومی و 6/68% پرسنل بیشترکارگاههای تخصصی را مفید دانسته اند. در این مطالعه بین سن و میزان رضایت از کارگاههای برگزار شده رابطه معنادار ضعیفی وجود داشت. به طوریکه با افزایش سن پرسنل، رضایت آنها از کارگاههای برگزار شده اندکی افزایش می یابد. مردان رضایت بالاتری از کارگاههای برگزار شده نسبت به زنان داشتند. همچنین در افراد مجرد میزان رضایت از کارگاههای برگزار شده بالاتر گزارش شد. میزان رضایت از کارگاه های برگزار شده در نیروهای قراردادی بیشتر از نیروهای رسمی بود .یافته های این مطالعه نشان داد از مهمترین اهداف پرسنل به منظور شرکت در کارگاههای آموزشی به ترتیب افزایش اطلاعات، تکمیل ساعات آموزشی و کسب امتیاز بازآموزی می باشد. میزان رضایت پرسنل از کارگاههای برگزار شده در ابعاد مختلف در حد قابل قبولی بوده و بیشترین میزان رضایت پرسنل در بعد مکان برگزاری کارگاه و کمترین میزان رضایت پرسنل در بعد نحوه صدور گواهی بوده است. همچنین میزان رضایت پرسنل از امکانات موجود در حد قابل قبولی بوده است و بیشترین رضایت پرسنل از فضای برگزاری کارگاه ها و کمترین رضایت آنها از برخی امکانات از جمله تعداد کامپیوتر مورد نیاز بوده است.
| فایل |
|---|