نام و نام خانوادگی | محل اشتغال فعلی | رشته و گرایش تحصیلی | آخرین مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک تحصیلی |
---|---|---|---|---|
هاله فاضل | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد | مدیریت و برنامه ریزی ورزشی | دکترا | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران |
نام و نام خانوادگی | محل اشتغال فعلی | رشته و گرایش تحصیلی | آخرین مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک تحصیلی |
---|---|---|---|---|
مینا مختاری | اداره کل ورزش و جوانان استان | مدیریت بازاریابی ورزشی | کارشناسی ارشد | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد |
در این قسمت نتایج حاصل از تحقیق ارائه گردیده است: 1.بررسی جنسیت آزمودنی¬ها نشان داد که از 128 نفر نمونه تحت بررسی، حدود 1/35 درصد را زنان و حدود 9/64 درصد هم زنان تشكيل مي¬دهند. 2.بررسی سن آزمودنی¬ها نشان داد که آزمودنیهای 31 تا 40 ساله (1/46 درصد) بیشترین فراوانی و آزمودنیهای زیر 20 سال (7/4 درصد) دارای کمترین فراوانی هستند. 3.بررسی وضعیت تحصیلات آزمودنی¬ها نشان داد که بیشترین آزمودنیها (81 نفر) در مقطع کارشناسی و کمترین آزمودنیها (5 نفر) در مقطع دکتری تحصیل کرده¬اند. 4.بررسی سابقه مدیریت آزمودنی¬ها نشان داد که 8/43 درصد آزمودنیها بیشترین سابقه مدیریتی (بیشتر از 4 سال) و 7 درصد آزمودنیها کمترین سابقه مدیریتی (6 ماه تا یک سال) داشتند. 5.نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول تحقیق نشان داد، تفاوت معنيداری بين ميانگينهاي مشاهده شده و میانگین فرضي نگرش به بازاریابی (001/0,P≤17/58t=) وجود دارد. به¬عبارتی وضعیت نگرش به بازاریابی در نمونه تحقیق از وضعیت فرضی، بهتر است. 6.نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم تحقیق نشان داد، تفاوت معنيداری بين ميانگينهاي مشاهده شده و میانگین فرضي مؤلفههای نگرش به بازاریابی وجود دارد. به¬عبارتی وضعیت مؤلفههای نگرش به بازاریابی در نمونه تحقیق از وضعیت فرضی، بهتر است (05/0>p). 7.نتایج حاصل از آزمون فرضیه سوم تحقیق نشان داد، بین میانگین رتبه¬های ابعاد نگرش به بازاریابی تفاوت معنی¬داری وجود دارد. نتایج نشان داد که مشتری¬گرایی مهم¬ترین بعد از نظر نمونه¬ها بوده است و سپس به ترتیب داشتن برنامه و هدف، استراتژی¬های بازاریابی، سنجش عملکرد، رقابت-گرایی، منابع انسانی، نگرش به بازار و قیمت¬گذاری قرار داشتند (05/0>p). 8.نتایج حاصل از آزمون فرضیه چهارم تحقیق نشان داد، بین فراوانی¬های مورد انتظار و مشاهده شده روش¬های بازاریابی و درآمدزایی در 25 گویه تفاوت معنی¬داری وجود دارد (05/0>p). 9.نتایج حاصل از آزمون فرضیه پنجم تحقیق نشان داد، بین میانگین رتبه¬های گویه¬های روش¬های بازاریابی و درآمدزایی تفاوت معنی¬داری وجود دارد (05/0>p). 10.نتایج حاصل از آزمون فرضیه ششم تحقیق نشان داد، بین میانگین رتبه¬های ابعاد روش¬های بازاریابی و درآمدزایی تفاوت معنی¬داری وجود دارد (05/0>p). نتایج نشان می¬دهد که روش ذینفان دارای بالاترین رتبه و روش کسب و کار کمترین رتبه را داشته است.
فایل |
---|